Om oss

RING: 909 63 791 - eller send en SMS.

Vi svarer alle virkedager innen 24 timer.

Åsane Aukpunturu siden 2004

Kosmetisk akupunktur er et naturlig alternativ til aldersvedlikehold (rynker, linjer, ledd, etc).

OM OSS

Åsane akupunktur-klinikk har drevet godkjent virsomhet siden 2004 i Åsane. Siden da har vi kunne tilby akupunktur innen mange områder. F. eks og å bedre innen akutte og kroniske smerter, muskel- og skjelettlidelser, stress- og søvnproblemer, hodepine/migrene, mensplager, allergi, astma, bihulebetennelse, urinveisinfeksjon, sirkulasjonsforstyrrelser, fordøyelsesplager, nevrologiske og reumatiske lidelser m.fl. Akupunktur kan brukes alene, og sammen med alternativ medisin, eller som supplement til vanlig legemedisin.

Fra august 2008 ble det mulig å ta en bachelorgrad i akupunktur ved Akupunkturhøyskolen i Oslo etter at studieopplegget ble akkreditert av NOKUT. Akupunkturhøyskolen endret navn til Norges Helsehøyskole i 2011.

Akupunktur er veldig effektivt hvis man har smerter i muskulaturen. Triggerpunkter er som små knuter eller kan kjennes som et palpabelt bånd. Dette vil gjøre at muskelen trekker seg sammen og lager et drag i senefestet. Smerten vil oppstå i selve muskelen og der hvor muskelen er festet. Har man hodepine, kan dette være forårsaket av stramme nakkemuskler. Triggerpunktbehandling kan da være effektivt. All behandling suppleres med massasje og kopping hvis ønskelig.

Prøv første time hos oss til halv pris kun kr 225,-

OPPHAVSRETT@ AKUPUNKTUR-KLINIKKEN.NO 2004-2016